Vet ens inte vad jag ska skriva längre, är egentligen ganska förstörd med tanke på allt som hänt och kommer hända. Jag ville aldrig att det skulle bli såhär och utan mina vänner hade jag gått under.

Har annars varit hos Rebecca nästan hela lovet, och igår var jag till lillerud i typ fem minuter innan vi drog oss mot Sunne igen och jag hoppade på tåget mot Torsby. Väl där tog jag en dejt med en väldigt saknad person och sov även där inatt, fast mycket sömn vart det inte dock som vanligt. 

Jag har alltså under mitt lov varit: full, fått julklappar, myst med favoriten, varit i Sunne, varit strandsatt i stöllet, umgåts med Pontus och Kim, fått mitt hjärta krossat igen, gråtit, skrattat, umgåts med Jennifer och Pernilla, åkt bil, sladdat, kollat på film, gråtit ännu mera, firat nyår och sen städat lägenheten 1000 gånger






Kommentera

Publiceras ej