bloggen står stilla, om jag får vara ärlig så orkar jag inte bry mig om något längre, så därför blir bloggen lidande.
 
Men i lördags hade vi inflyttningsfest, säger bara en sak: hade jag haft en pistol hade jag inte tvekat. Det var trevligt, det var det. Men inte när det var knöckfullt med folk, och vissa inte kan visa respekt till andra och stöka ner och förstöra, nä fyfan. Sen hjälpte det ju inte att man fick reda på massa saker som tog all glädje ur en. Men jag överlever, och jag orkar inte lägga ner energi på någonting längre, så det blir nog bra.
 
Annars så rullar de väl på, i fredag så blev det en tur till sunne, spontana som vi är som vanligt. Jag är chockad över hur mycker mer livat det är i sunne än torsby på en vanlig fredagskväll?? i torsby var det stendött, men inte i sunne haha. Nä fyfan hatar sunne, kände dirr vi var där hur mycket jag ville hem. Träffade angelica och rebecca en sväng, och sen lite annat folk.
 
jag är så less på folk som vill förstöra, folk som ej kan hålla sig till sannigen och folk som kommer med bortförklaringar. PLZ håll er till sanningen bah
 
 

Kommentera

Publiceras ej