Dött här som vanligt. Men det har varit en bra vecka detta, löst alla mina problem och gått vidare i livet.
 
I fredags kom Jolin och äntligen fick jag umgås med henne! Blir alldeles försällan, vilket tycker jag är jättesynd då vi alltid har så himla roligt tillsammans, min bättre hälft är hon! Iaf så kollade vi på skräckfilm, the conjuring och den är så jävla läskig, uuusch.
 
I igår så kom rebecca hit, vi åt kebab sen gick vi och köpte godis. Under eftermiddagen fick jag världens jävla migränanfall och jag trodde faktiskt jag skulle dö, men det gick över efter tre timmar typ. Pulver och Erik kom hit och vi la nått varv med dom, sen kom Yohanna och dom så vi festade loss, haha! Dom kom tillbaka och vi la ännu mer varv. Tror dom skulle döda oss där ett tag, haha vi var nog lite dryga skulle jag kunna tänka mig :)
 
IDAG har jag fan dött bakisdöden, seriöst mår så jävla dåligt och har gjort hela dagen, städat lägenheten,ätit mat, köpt ännu mer godis och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. Och tänker inte göra någonting mer idag heller, uujh
 

Kommentera

Publiceras ej