Dåligt med bloggning det senaste. 

Under den senaste veckan har har firat jul med min fanilj, fått reda på en grej som krossade hela min värld släkten är värst ellerhur? Tolkat efter häst, Varit med Rebecca, myst med favoritpojken, och mått så sjukt jävla dåligt dom senaste dagarna och jag är så lyckligt lottad som har sånna bra kompisar, för utan er hade jag försvunnit. Skulle inte dricka idag men blir tvingad, men det är nyår en gång per år så..  Märks väl om jag överlever haha.

Men jag vet faktiskt inte om jag ska kunna gå vidare, med tanke på vilken plats jag stod på när den kom in i mitt liv och gjorde allt bättre genom att bara finnas där, allt var bra i några veckor och nu står jag på exakt samma plats som det började och det har fått mig att inse att det aldrig kommer bli bättre






Kommentera

Publiceras ej